Buscar

Páginas

taaruf...=)

My photo
i luv to write although i not a gud writer...juz to share something dat i can share...this is da place to me to think n make me become a better person...

(@_@)

Powered By Blogger

stay FOCUS...!!!


"Cinta itu fitrah, rasa ingin memiliki itu nafsu"

tahu tak kenapa aku tak suka callz orang-orang yang aku rindu ni...
sebab?????
AKU LAGI LAH BERTAMBAH-TAMBAH RINDU
mereka sangat-sangat....=(

mulalah rasa nak homesick...

aisyhhhh...
ada lebih kurang 28jam lagi sebelum 1st paper final ni...

wake up!!!
stay FOCUS...

p/s : semua dah besar...sejauh mana sayang dan kasih pun, aku kena ada timbang rasa melepaskan mereka, moga mereka lebih berdikari, moga mereka lebih matang berfikir...mugkin tiba masa aku tak perlu masuk campur sangat apa tindakan abah dan mama, sebab aku pasti ia memang untuk kebaikan mereka....mmm, memerhati lebih baik....^^

0 kaki-kaki kepoh yang best:

song of my life