Buscar

Páginas

taaruf...=)

My photo
i luv to write although i not a gud writer...juz to share something dat i can share...this is da place to me to think n make me become a better person...

(@_@)

Powered By Blogger
yOu never lOve men you LIKE
and
yOu never LIKE men yOu LOVE

okeys....ke"bz" FINAL agak malap di situ kan...sempat lagi nak mengarut...something to share time discussion past year acc kt reff semalam...yang jauh menyimpang dari ilmu yang bakal nak bawa ke final nanti...hakhakahak, tertarik dengan "statment" itu kan...killer maut...terkedu, tersentap semua ada...seriuosly, kadang-kadang aku lupa yang aku sebenarnya dah besar kan...mmm, brp umur aku sekarang erk??? 20..21..22..mmm??? what ever dh masuk 20an...terasa hidup sangat pantas berlalu, masa yang meninggalkan seakan tak terasa...what ever is da future scare me a lot...~ ~ ~

dialog member study group ak yang buat aku tergelak sampai hari ni..."akak mesti dapat laki y garang nanti????"....dammmm!!! perghhhh, bila aku tanya kenapa...???? then, diorang pakat gelakkan aku..okeys, fine...malas nak layan....kalau betul la, memang tiap-tiap hari la aku menagis kan...jauh sangat tu...tolong la, maybe in term of work in organization aku leh cool n relax je kalau kena maki kan...but in term of friend sekali pun aku memang jenis tak leh ngam dengan orang yang panas baran, kasar n jenis yang suka suki perli n kutuk orang sesuki ati...cam perfect sangat kamu tu...kalau nak cakap or tegur pun elok-elok la...cam orang lain tak ada perasaan...sangat menyampah dengan perangai orang yang berlagak n ego cam ni!!!!

adehhh, tetiba emo terlebih lak kan...mmm, acutally...sometime aku rasa aku cam jadi someone yang berbeza sangat kat puncak ni....tambah2, ramai yang tak tahu kisah aku...giler2 aku kat puncak pun, budak paling nakal pun leh comment aku ni speseis "misteri" segala bagai....hahahahahaha, gelak je la...layan je...mugkin ada baiknya aku jauh dari kawan-kawan kolej aku dulu...aku rasa zaman degree ni aku build satu character lain yang lebih independent...aku cuba jadi diri aku sejujurnya dengan meninggalkan kesedihan dan kerinduaan yang sentiasa mencengkam...cuba enjoy dan nikmati hidup...cuba untuk tersenyum riang...cuba untuk segalanya...~ ~ ~ ~

mugkin kalau ada rakan-rakan kolej aku dulu, pasti aku masih tak mampu nak melupakan kisah aku kan....kisah yang sangat panjang dan sangat melukakan...kisah bagaimana aku bangun dan terjatuh kembali...kisah bagaimana meniti kehidupan di dunia yang aku terpaksa hadapi atas dasar tanggunjawab yang diamanahkan...kisah rindu pada mereka yang kasih dan simpati...kisah sayang yang membuatkan aku sanggup korbankan segalanya...perghhhhhh!!!! banyak betul kisah nya...entah ke mana aku melalut ni, asal la emo tetiba..hihihihi...baik aku STOP dulu...okeys, chow ~ ~ ~

wake up, fokus my dear............
p/s : hidup itu indah...ALLAH MAHA ADIL DAN PENYAYANG....


3 kaki-kaki kepoh yang best:

'Amyra Ramlan

faz syg!
statement tu sgt sntap kay! =)

'Amyra Ramlan

faz syg!
statement tu sgt sntap kay! =)

IN-faz

amboi..myra!!! kamo pun sentap ke....huhuhuhuhu..~ ~ ~

sangat kan...~ ~ ~

song of my life