Buscar

Páginas

taaruf...=)

My photo
i luv to write although i not a gud writer...juz to share something dat i can share...this is da place to me to think n make me become a better person...

(@_@)

Powered By Blogger

MDS MEI 2011

Biro Perubatan & Kebajikan Minggu Destini Siswa
Sesi Mei 2011

wah...lama tak upadate...after hbs xem sunyi sepi je belog kan...okey skrg kat puncak alam kembali...after habis final aku kena lak naik kursus persediaan Pemimpin Minggu Destini Siswa untuk sesi Mei 2011...kursus kali ni wak kt UiTM Segamat, Johor...hihihihihi, Johor satu-satu nya negeri yang aku lum pernah jejak pun...so, after g Johor aritu maka lengkap lah perjalanan aku ke semua negeri di semenjaung....kat malaysia ni kira sabah n sarawak je la yang belum aku jejak...

okeys, banyak lak melalut...untuk sesi kali ini aku ditempatkan di bawah Biro Perubatan dan Kebajikan (BPK)...hihihihi, sangat eppy...!!! ada gak member2 Pemimpin Mahasiswa (PM) sesi lepas tanya, kenapa aku tak stay biro lama...actually, memang aku ada letak Biro Program n Protokal (BPP) second choice masa isi borang aritu...tapi pe pun pilihan biro bukan di tangan aku...apa yang dapat terima lah seadanya...lagipun aku sangat lega dapat BPK coz aku sangat tak confident je berada di dalam BPP...lagipun intake pelajar baru (PB) kali ini menjejah 5ribu orang...bukan main-main tau, memang pening sesapa under BPP...

PB kali ini intake dy adalah pelajar-pelajar asasi sains, kejuruteraan dan diploma Fakulti Sains Kesihatan....so, semuanya pelajar-pelajar yang baru habis sekolah....tengah excited nak masuk U...so, cabaran dy amat lain cikit...tambah2 dengan jumlah yang ramai...tengok jadual program yang sampai ada 3 "waves" pun dah pening...so, memang kena sedia mental n fizikal...moga aku mampu bagi yang terbaik dan diharap perjalanan Minggu Destini Siswa kali ini berjalan lancar...

p/s : balik2 kursus aku demam teruk kot, dengan sakit tekak lagi...nasib hari ini dah okey...huhuhuhu, kursus aritu memang cam kursus komendar lak rasa...lain daripada yang lain...aku rasa cam pergi kem bukan kursus...mmm, pe pun aku tahu urusetia dah buat y tebaik...penat jadi urusetia, n penat jadi peserta jauh bezanya...terima la seadaanya...~ ~ ~

6 kaki-kaki kepoh yang best:

MissyNursy ♥

alolo..mesti bessst kan korg!! gudluck ye korg!!:)

Auni Amirah

bz somko jer budok niee..eis.s..eiisss

IN-faz

missy nusry : thanks...=)

IN-faz

auni..........windu......=)

Azam Reddy

Biro Program??hehe..weeeeeeeee~

IN-faz

hahahahaha...
glamer gitu..mampu..!!!

song of my life