Buscar

Páginas

taaruf...=)

My photo
i luv to write although i not a gud writer...juz to share something dat i can share...this is da place to me to think n make me become a better person...

(@_@)

Powered By Blogger

PROGRAM LAWATAN INFORMASI PENDIDIKAN TINGGI

fun, enjoy n relax...
tu yang aku leh kata time
adik2 dr SMK Subang ni datang....

adik2 ni semua biasa la...
awalnya malu-malu dengan fasi2...
tapi mula-mula je...
lepas tu dah okey...
macam-macam soklan mereka tanya...
sangat talk-active!!!
jenuh jugak aku melayan...

mereka dibahagikan kepada 5 kumpulan...
satu kumpulan 8 orang...
group kumplan aku best gak la...
2 laki n 6 gilz...semua form 5 n daripada perbagai aliran...
sekarang cam-cam aliran ada erk...
ICT, Agro, Ert N cam2 la....

lawatan mereka:
kolej penginapan > PTAR > FPTP > FF > FSK

jemuh jugak la berjalan...
macam explorace lak rasa...
kira memang satu uitm puncak alam la mereka pusing..
dan seriously, ada tempat-tempat lawatan mereka ni aku
tak pernah jejak pun...!!!
hak, satu ilmu baru bagi aku gak la...~ ~ ~

okeys, da sedikit gambar sekitar lawatan tersebut...
huhuhuhu, tp kualiti pic kurang baik...
hihihihi, pakai camera hset cabuk biasala...:)

Lawatan di FSK "nursing" :
bahagian O&G (Obstetrics & Gynaekology)
xcited je memasing tengok baby dalam perut patung tu...



jelouse tengok patung tu best terbaring kan...
kaki2 masing dah penat ni...rasa nak baring jugak tuuuu...=)



awana...our MPP, aku calonkan dia untuk PRK haritu...
Alhamdulillah, rezeki nya naik jadi MPP untuk
berbakti kepada UiTM...serious, she deserve it...!!!



cak...hihihihi, try berlatih pegang baby...^^



mmm, yang ni kat makmal occupational therapy...
masing-masing khusyuk dengar taklimat dari staf terbabit...



smile...
cumil kan awana ni...
sekali pandang cam "nur kasih"....
hihihihihihi....kucing siam sangat...~ ~ ~

p/s : sangat release tension sebenarnya jadi fasi untuk budak2 ni...after balik terus mandi2 n gerak g reff untuk study...hahahaha, kejap je leh tahan...sangat awal aku tidur, dalam kul 10pm...tapi Alhamdulillah...Allah permudahkan urusan...geng study group aku memang terbaik la...semua benda senang je masuk bila study sesama ~ ~ ~

buat adik-adik...gud luck for SPM...buat sehabis baik, cuba sehabis daya...~ ~ ~

0 kaki-kaki kepoh yang best:

song of my life