Buscar

Páginas

taaruf...=)

My photo
i luv to write although i not a gud writer...juz to share something dat i can share...this is da place to me to think n make me become a better person...

(@_@)

Powered By Blogger

xem fever...^^


musim-musiam exam membuatkan aku sangat-sangat rajin untuk upadate belog...
mugkin ini adalah tempat yang aku senang nak release stress kot...

1st paper :
FINANCIAL ACCOUNTING
(26 April 2011_DP1_2.15pm-5.15pm)

pendapat aku :
sangat KILLER...!!!
tapi bagi aku menarik pun ada, hehehehe...!!!
memang soklan dia sangat berbeza dengan past yeras...
soklan dia memang memerlukan kteorg bfikir n bperah otak sakan!!!
nasib time dip. aku pernah da pengalaman ambik calculus...
so, sangat-sangat membantu...
banyang kan nak wak accounts dy bagi info2 tertentu dan kte
kena pandai putar balikkan formula2...
perghhhh!!! berdenyut-denyut otak aku berfikir...
berasap jap kepala ~ ~ ~

after xem ramai kot yang menagis!!!
baru 1st paper ramai sangat yang down...
yap, sedikit sebanyak amat memberi kesan kat aku...

sapa tak takut kan...!!!
aku pun risau sangat coz paper accounts memang aku target sangat...
yap, i fall in luv with accounts...
walau pun "date" dengan accounts semalam
sangat mengecewakan...
tapi, aku yakin aku dah bagi yang terbaik...

huhuhuhu, cool la beb...study dah kan,
so relax la....lagipun aku
rasa benda dah lepas tu biar lah lepas kan....
bersedia untuk REDHA je...
sekarang kena "move" to another paper...

huhuhuhu, absoutley second paper, HIM
lagi menanti penuh debaran...
HIM ni bagi aku paper paling "tough"
...dah la paper 4jam kredit...
so, kena la "besayang-sayangan" dengan HIM lelok,
hopefully nanti "date" ngan HIM okey kan...

p/s : HIM (Health Information Managment)

pepagi, dapat sms dari adik PMDS tiqa yang dah jadi MPP FSK sekarang, dy mintak tolong jadi fasi untuk budak-budak sekolah yang bakal melawat uitm puncak alam esok (28/4)...check jadual study, second paper HIM_30/4 petang...pikir punya pikir...insayALLAH, boleh kot luang kan masa...

release tension ngan budak-budak baru nak naik best gak...moga motivasi buat adik2 leh jadi ingatan dan pembakar semangat untuk aku gak...huhuhuhu, need to forget any nightmare of acc....~ ~ ~

keep ur heart open to dreams,
for as long as there's a dream,
there's is hope,
as long as it hope,
there is joy in living...(^_~)

6 kaki-kaki kepoh yang best:

Auni Amirah

saya suka komen2 kat entry awok..wakakakakak.....alos demam teruk ker???u rebus jer buku2 awak..pastu minum i tuuuu gerentii...baeekkk punyerrrrrr...hakhakhakhak

Unknown

gud luck iffa :)

IN-faz

auni : adeh nak rebus kena rebus erk???? eeee, sahggup k minum...erkkk...

IN-faz

ghah...thanks my dear...=)

MissyNursy ♥

hoho..mesti best je kan jd fasi time 2! aida xde..kt umah dh time 2..xdpt join! :(

IN-faz

wah...jelouse giler da gap nak balik...huhuhuhu, okey la...ceronok jugak la...pengalaman y best gak..~ ~ ~

song of my life